VOLNÉ PRACOVNÍ POZICE
1) PRAHA - RECEPČNÍ, KADEŘNÍK/CE, PRACOVNÍK(CE) BACKOFFICE
2) HRADEC KRÁLOVÉ - ASISTENT/KA ŘEDITELE, KOORDNITÁR(KA) NADAČNÍHO FONDU, RECEPČNÍ
AKTUALIZOVÁNO 1.3.2022
PRAHA
Recepční/Asistentka- ProfiBeauty s.r.o.
Milujeme svou práci a co ty?
Jsme ProfiBeauty s.r.o. - jsme jeden z nejrychleji rostoucích eshopů v oboru zdraví a krása. Přes naše weby realizujeme stovky objednávek měsíčně. Hledáme nadšeného kolegu, do našeho salonu/prodejny na pozici recepční/asistentky/ta v krásném prostředí centra Prahy 2 Vinohrady. Mimo jiné také nabízíme celou řadu kadeřnických, kosmetických služeb a staráme se o nadační fond Daruj vlasy, který pomáhá zajistit vlásky lidem, kteří trpí ztrátou vlasů.
Náplň práce:
- řešení běžných operativních úkolů
- chod recepce pobočky ProfiBeauty v Praze
- vyřizování a poskytování základních informací, přijímání a vyřizování telefonických hovorů
- zajištění občerstvení při schůzkách,pro vedení firmy a pro klienty
- tvorba a správa firemních dokumentů včetně kontroly jejich dodržování
- komunikace s klienty telefonicky i emailem, přes sociální sítě, AJ výhodou.
Potřebné znalosti a dovednosti:
- musí umět komunikovat s klienty slovem a písmem
- měl/a bys mít smysl pro organizaci a zodpovědnost
- měl/a bys zvládat stresové situace
- mohl/a bys mít přehled v beauty, tento obor by Vás měl zajímat
- měl/a bys mít základní zkušenosti s prací na PC (word, email, rezervační systém, sociální sítě)
- zkušenosti s obdobnou pozicí jsou výhodou, ale nejsou podmínkou. Vhodná práce pro absolventy
Nabízíme:
- Ohodnocení odpovídající vašim zkušenostem a vzdělání.
- První tři měsíce, než se všechno naučíte, Vás nebudeme zatěžovat měřením pracovních výsledků, ale očekáváme samostatnost a chuť do práce
- Práce pro výjimečnou společnost se skvělými plány k další expanzi, s úžasným týmem kreativních lidí, možnost profesního růstu
- Zázemí stabilního zaměstnavatele s dlouholetou historií.
- Možnost osobního i profesního rozvoje.
- Nástup dle dohody (ideálně ihned).
- Odpovědná,kreativní a interaktivní práce
- Sleva na výrobky pro své blízké, stravenky, multisport
- nástup možný IHNED
Pokud Vás tato pozice zaujala a myslíte si, že Vaše zkušenosti, schopnosti a dovednosti odpovídají daným požadavkům, budeme rádi, když nám zašlete svůj životopis včetně motivačního dopisu.
V případě, že Vás nebudeme kontaktovat do 3 týdnů, dali jsme přednost jinému uchazeči, který lépe vyhovoval našim požadavkům na danou pozici.
Děkujeme za pochopení.
Informace o pozici:
Místo pracoviště: | Korunní 860/20, Praha - Vinohrady |
---|---|
Typ pracovního poměru: | Práce na plný úvazek |
Délka pracovního poměru: | Na dobu neurčitou |
Typ smluvního vztahu: | Pracovní smlouva |
Plat: | 25000 - 30000 Kč/měsíc |
Benefity: | Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickdays, Firemní akce |
Požadované vzdělání: | Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou |
Požadované jazyky: | Čeština (Výborná), Angličtina (Mírně pokročilá) |
Kadeřnice/Kadeřník - PRAHA
Informace o pozici:
Místo pracoviště: Praha 2 Vinohrady - Korunní - salon ProfiBeauty www.profibeautysalon.cz + INSTAGRAM
Typ pracovního poměru: práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
- Práce v 11 let zavedeném salonu s luxusní klientelou
- Zaměřujeme se na dokonalé prodlužování vlasů a trendy barvení vlasů
- Služby pro celebrity a známé tváře nejen z ČR
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít?
- Hledáme kadeřnici/kadeřníka, který má zájem o svou profesi a rád se učí novým věcem.
- Požadujeme výbornou komunikační dovednost s klientem a dobré cítění na jeho požadavky.
- Praxe je vítána, ale rádi Vás doučíme potřebné dovednosti
- V případě slabší praxe bude první období pouze asistentské pro vedoucí kadeřníky salonu
Co vám můžeme nabídnout:
- Příjemný kolektiv a prostředí ve kterém se budete cítit dobře
- Práce na HPP na dobu neurčitou
- Práci s nejlepšími produkty na trhu
- Neustálý profesní růst a vzdělávání
- Volné víkendy a svátky
- Výborné platové ohodnocení
- Občerstvení na pracovišti
- Bonusy a premie
- Multisport karta platná v ČR i na Slovensku
- Stravenky
UKRAINE VERSION
Pracovní povolení/Дозвіл на роботу - https://www.mpsv.cz/web/cz/zahranicni-zamestnanost
PRACOVNÍK/CE BACK OFFICE - obor zdraví, krása
Hledáme kolegyni/kolegu do zavedeného týmu v backoffice prodejny a salonu ProfiBeauty Praha 2 Korunní 20
Co u nás budete dělat:
- připravovat a kompletovat zakázky
- evidovat a zpracovávat zásilky
- zákaznický servis k objednávkám - email, telefon
- připravovat zásilky k expedici ve skladových prostorech
- asistence v salonu nebo prodejně ProfiBeauty (rovnání zboží, úklid materiálů a vybavení, organizace, výstavky, výpomoc)
- pracovní doba je 8 hodin denně, možnost po domluvě individuální čas
- víkendy a státní svátky volné
Co nabízíme:
- zázemí stabilní české rodinné společnosti ProfiBeauty s.r.o.
- samostatnou a různorodou práci
- příjemné prostředí
- individuální přístup, podporu kolegů
- možnost nákupu firemních produktů za výhodnou cenu
- kartu Multisport
- kurzy, školení
Co požadujeme:
- bezúhonnost, spolehlivost, pečlivost
- flexibilitu
- týmového ducha
- znalost práce na PC
Obor:
Administrativa
Profese:
- Administrativní pracovník
- Asistent/asistentka
- Fakturant/fakturantka
- Referent
- Vkládání dat do počítače
- Pracovník back office
Místo pracoviště:
Korunní 860/20, Praha, Vinohrady
Požadované vzdělání:
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Typ úvazku:
Práce na plný úvazek
Délka trvání pracovního poměru:
Na dobu neurčitou
Hrubá mzda:
20000 - 28000 Kč / měsíc dle zkušeností a praxe
Zájemci zasílejte CV, fotografie a příp. motivační dopis na hr@profibeauty.cz
Sales assistant / asistentka prodeje
Společnost ProfiBeauty s.r.o. je v současnosti jednou z nejrychleji se rozvíjejících společností v oboru. Jsme oficiálním distributorem luxusních Italské kosmetiky That'So. Máme vlastní výrobu příčesků všech druhů, v tomto oboru se specializujeme na dodání unikátních vysoce kvalitních výrobků z vlasů, které rozšiřují stávající portfolio služeb zejména kadeřnickým salonům krásy, ale i širokou nabídku pro koncové klienty. Provozujeme specializovaný eshop - maloobchod, velkoobchod pro profesionální salóny krásy, odborný salon krásy zaměřený na prodlužování vlasů,odborné školení a kamenný obchod.
Charakteristika pozice
Baví vás svět svět krásy a modních vychytávek? Baví Vás sociální sítě, styling vlasů a visage? Neváhejte a přidejte se k ProfiBeauty v prodejně na Královských Vinohradech, kam právě hledáme nového parťáka, parťačku a vítáme zde jak čerstvé absolventy, tak kandidáty s mnohaletými zkušenostmi. Pojďte s námi budovat krásnější Česko!
Co u nás budete dělat?
- Aktivně nabízet a prodávat produkty a služby ProfiBeauty
- Poskytovat informace o nabídce ProfiBeauty a zjišťovat potřeby zákazníků.
- Administrativa spojená s chodem prodejny
- Profesionálně reprezentovat značku ProfiBeauty
- Přímá práce s produkty Clip in, vlasové pásky a jejich následná stylingová úprava
Jaké znalosti a dovednosti od vás potřebujeme?
- Hledáme parťáka/parťačku, kteří mají radost z obchodování, prodejního ducha a orientují se na výsledek
- Zkoušíme, hledáme, inovujeme a hrajeme si, v oboru prodlužování vlasů a profesionální kosmetiky jsme jedničkou, pojďte do toho s námi.
Je to práce na prodejně, je tedy nutné mít vztah k zákazníkům a chuť si ho budovat.
Umění úpravy vlasů - kulmování a další vlasový styling je vyhodou
Bez PC už to dnes nejde, potřebujete uživatelskou znalost, práci s našimi systémy vás naučíme.
Angličtina je velká výhoda
A toto vše vám nabízíme
- Práce je na plný úvazek se smlouvou od prvního dne a na dobu neurčitou již po prvních třech měsících
- Nadstandartní platové ohodnocení 20-30tis.Kč dle zkušeností
- Stravenky
- Na pracovišti je místo pro stravování a odpočinek, připravena je pro Vás výběrová káva.
Nadstandardní benefity:
- bonus za beznemocnost
- karta MULTISPORT platná v ČR i SR
- slevy na produkty a služby ProfiBeauty pro Vás i Vaše blízké
- firemní akce
- vzdělávání a možný kariérní růst a další.
Pokud hledáte práci, ve které Vám bude fajn a kde si Vás budou vážit, zašlete nám svůj životopis. Těšíme se na Vás!
HRADEC KRÁLOVÉ
Asistent/Asistentka ředitele společnosti
NÁPLŇ PRÁCE
- příprava a zpracování podkladů pro externí účetní firmu
- spolupráce při měsíčních závěrkách s hl. účetní
- vystavování dokládů v systému Pohoda
- evidence nákladů firmy
- vedení docházek zaměstnanců v programu Frekr
- samostatně nebo podle pokynů vykonává odborné činnosti na ekonomickém oddělení
- vykonává činnosti při příjmu zboží ze zahraničí(příjemky, skladové karty, celní řízení)
- vykonává všechny administrativní činnosti divize, archivace dokumentů firmy
- zajišťuje administrativní a organizační podporu kanceláře
KOHO HLEDÁME A KOHO BUDE TATO PRÁCE BAVIT
- SŠ nebo VŠ vzdělání ekonomického směru
- praxe v ekonomickém oddělení, ideálně v oblasti fakturace výhodou
- praxe se systémem Pohoda výhodou
- znalost anglického jazyka základní
- výborná znalost MS Office
- pečlivou, zodpovědnou a spolehlivou osobnost
- schopnost samostatného řešení problémů
- vyžadujeme analytické a logické myšlení, kladný vztah k číslům
CO NABÍZÍME
- práce na HPP na dobu neurčitou
- nástupní plat 30 000 - 40 000 Kč dle zkušeností
- Multisport karta platná v ČR i SK
- stravenky
- sickdays
- mobilní telefon
- zaměstnanecké slevy
- náborový příspěvek za doporučení nového zaměstnance
- profesní růst
Informace o pozici:
Místo pracoviště: Balbínova 1091/10, Hradec Králové
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva
Plat: 30000 - 40000 Kč/měsíc
Benefity: Firemní akce, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Individuální rozvržení pracovní doby, Vlastní organizace náplně práce, Vzdělávací kurzy, školení, Zdravotní volno/sickdays, Bonusy/prémie, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Sleva na firemní výrobky/služby, Mobilní telefon, Notebook, Občerstvení na pracovišti, Stravenky/příspěvek na stravování
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Základní)
Koordinátor(ka) nadačního fondu DARUJ VLASY - HRADEC KRÁLOVÉ
POPIS:
Správní rada nadačního fondu daruj vlasy vyhlašuje výběrové řízení na funkci koordinátora(ky) nadace
Informace o pozici:
Místo pracoviště: Hradec Králové - Kotěrova
Typ pracovního poměru: práce na plný úvazek HPP
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva na dobu neurčitou
Náplň práce:
- řízení chodu kanceláře – vedení spolupracovníků, dohled nad správou majetku a hospodařením neziskové organizace
- zodpovědnost za tvorbu a realizaci plánu získávání finančních prostředků, jednání s obchodními partnery a sponzory, tvorba a realizace strategického plánu rozvoje organizace, tvorba a realizace PR strategie
- úzká spolupráce s výrobci paruk, výkupci, partnerskými společnostmi a partnerskými salony
- pravidelná prezentace návrhů a výsledků činnosti správní radě nadačního fondu
Požadujeme:
- trestní bezúhonnost
- zájem o problematiku důsledků ztráty vlasů, vlásenkářské výrobky a motivaci pracovat v daném oboru
- výhodou předchozí praxe v neziskovém sektoru
- zkušenosti s aktivním vedením týmu
- dobré komunikační schopnosti, schopnost prezentace nadačního fondu na veřejnosti, psychickou odolnost
- analytické schopnosti a finanční gramotnost
- znalost práce na PC
- ochota přijímat zodpovědnost a schopnost delegovat činnosti
Nabízíme:
- zajímavou a tvůrčí práci s vysokým společenským dopadem
- stabilní zázemí fungující organizace
- flexibilní pracovní dobu
- základní nástupní plat 25 – 35 000 Kč dle dosažených zkušeností a kvalifikace
- V případně zájmu společně se svým strukturovaným CV s aktuální reprezentativní fotografií odešlete prosím motivační dopis, ve kterém mimo jiné uvedete důvody Vašeho zájmu o tuto pozici.
Daruj vlasy nadační fond:
Ztráta vlasů se netýká pouze onkologických pacientů, kteří docházejí na chemoterapii – přijít o ně můžete i vlivem alopecie, tedy chorobného vypadávání, po úrazu či traumatu. Nadační fond (NF) Daruj vlasy pomáhá právě lidem, kteří o ně vlivem těžkého onemocnění přišli, a poskytuje jim paruky. Za 2 roky fungování jich předal 105 a s fondem spolupracují desítky kadeřnických salonů v České i Slovenské republice.
Zájemci zasílejte CV, fotografie a příp. motivační dopis na hr@profibeauty.cz
Recepční/Asistentka - HRADEC KRÁLOVÉ
Informace o pozici:
Místo pracoviště: Hradec Králové - Kotěrova
Typ pracovního poměru: práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
- péče o zákazníky
- chod recepce v kanceláři Kotěrova
- vedení pokladny
- vyřizování a poskytování základních informací, přijímání a vyřizování telefonických hovorů
- drobná administrativa na pc
- komunikace se zákazníky (email, sociální sítě)
- zajištění občerstvení při schůzkách a pro vedení firmy
- musí umět komunikovat s klienty slovem a písmem
- měl/a bys mít smysl pro organizaci a zodpovědnost
- měl/a bys mít přehled v trendech a zájem o kadeřnický obor
- měl/a bys být schopná(ý) komunikovat v angličtině
- měl/a bys mít základní zkušenosti s prací na PC (microsoft word, email, rezervační systém)
- zkušenosti s obdobnou pozicí jsou výhodou
- Výhodou: zkušenosti s telemarketingem
- Seriozní rodinná firma s dlouholetou tradicí
- Nástupní plat 20-25 0000 Kč dle Vašich zkušeností s možným dalším profesním růstem
- První tři měsíce, než se všechno naučíte, Vás nebudeme zatěžovat měřením pracovních výsledků, ale očekáváme samostatnost a chuť do práce
- Práce na HPP na dobu neurčitou- vše smluvně s jistotou podepsáno
- nástup možný IHNED
- Firemní benefity:
- všechny novinky z našeho oboru máme jako první k dispozici a vy si je můžete okamžitě vyzkoušet
- nákup našich produktů za extrémně zajímavé zaměstnanecké ceny
- zajištění pitného režimu - čaj, kavárna :)
- stravenky
- karta Multisport
- služební telefon
- práce v mladém a pozitivním kolektivu v krásném prostředí