Reklamace a stížnosti Nejsou zde žádné produkty

Reklamace a stížnosti

Reklamace a stížnosti

STÍŽNOSTI REKLAMACE

STÍŽNOSTI

Byli jste s něčím nespokojeni? Budeme rádi za Vaši zpětnou vazbu, která nám pomůže všechny nedostatky odstranit.

Prosím, vyplňte formulář níže.

Děkujeme

REKLAMACE

Máte-li zboží zakoupené z našeho eshopu důvod reklamovat, prosím, vyplňte náš online reklamační formulář, který vidíte níže.

Případně si můžete vytiksnout náš reklamační formulář ke stažení a zanést jej společně s reklamovaným zbožím na naši prodejnu.

Reklamace se řídí dle obchodních podmínek a reklamačního řádu pro spotřebitele, případně pokud jste podnikatel, dle reklamačního řádu pro podnikatele.

Pro posouzení reklamace doporučujeme v reklamačním protokolu vyplnit:

  1. Detailní a přesný popis reklamované závady (předmět reklamace)
  2. Doporučujeme sepsat přesný popis prováděných úkonů na zboží od jeho zakoupení (i aplikování) a to zejména použité přípravky, prováděné techniky na výrobku včetně koncentrace jednotlivých přípravků, doby působení, množství použitého přípravku, popis výrobku bezprostředně před vzniknutím závady, průběh reakce jednotlivých úkonů, popis, kdy závada vznikla a za jakých okolností.
  3. Doporučujeme doložit s fotografií 
  4. Doporučujeme také doložit doklad o zakoupení zboží a zaslat v originálním obalu, které jste od nás obdrželi při koupi výrobku.
  5. Doporučujeme zboží zaslat jako pojištěný doporučený balík. Reklamaci zašlete na adresu ProfiBeauty s.r.o., Korunní 860/20, 120 00 Praha nebo se dostavte na tuto adresu osobně po předchozí e-mailové domluvě - pište na servis@profibeauty.cz