Reklamace a stížnosti Nejsou zde žádné produkty

Reklamace a stížnosti

Reklamace a stížnosti

STÍŽNOSTI REKLAMACE

STÍŽNOSTI

Byli jste s něčím nespokojeni? Budeme rádi za Vaši zpětnou vazbu, která nám pomůže všechny nedostatky odstranit.

Prosím, vyplňte formulář níže.

Děkujeme

REKLAMACE

Máte-li zboží zakoupené z našeho eshopu důvod reklamovat, prosím, vyplňte náš online reklamační formulář, který vidíte níže.

Případně si můžete vytiksnout náš reklamační formulář ke stažení a zanést jej společně s reklamovaným zbožím na naši prodejnu.

Před reklamací si prosím projděte naše obchodní podmínky a reklamační řád.

Děkujeme

Pro posouzení reklamace doporučujeme v reklamačním protokolu vyplnit:

  1. Detailní a přesný popis reklamované závady (předmět reklamace)
  2. Přesný popis prováděných úkonů na zboží od jeho zakoupení (i aplikování) a to zejména použité přípravky, prováděné techniky na výrobku včetně koncentrace jednotlivých přípravků, doby působení, množství použitého přípravku, popis výrobku bezprostředně před vzniknutím závady, průběh reakce jednotlivých úkonů, popis, kdy závada vznikla a za jakých okolností.
  3. Doložit s fotografií 
  4. Doporučujeme také doložit doklad o zakoupení zboží a zaslat v originálním obalu, které jste od nás obdrželi při koupi výrobku.
  5. Doporučujeme zboží zaslat jako pojištěný doporučený balík. Reklamaci zašlete na adresu ProfiBeauty s.r.o., Korunní 20, 120 00 Praha nebo se dostavte na tuto adresu osobně po předchozí e-mailové domluvě (viz. kontakty).